ליגת הסיבולת 2022 מגיעה לישורת האחרונה שלה והמירוץ ה-8 והאחרון לעונה יתקיים ביום שלישי ה-29/11 במסלול דן קארטינג חיפה (לו"ז בהמשך). בשונה מהמירוצים הקודמים ולקראת עדכוני התקנות ב-2023, המירוץ הקרוב יכלול מספר שינויים בכל הנוגע לחלק הספורטיבי שלו והכל על מנת לייצר מירוצים תחרותיים ומעניינים יותר. באורכו של המירוץ לא חל שינוי והוא יעמוד כרגיל על שעתיים, אולם אנו בוחנים בעונה הבאה לקיים מירוצים שבחלקם יהיו ארוכים יותר.
להלן השינויים העיקריים הרלוונטיים למירוץ הקרוב:
1. מספר נהגים בקבוצה: קבוצה יכולה להכיל מינימום 2 נהגים ומקסימום 4 נהגים
2. חילופים: כל קבוצה חייבת לבצע מינימום חילופים בהתאם להרכב הקבוצות במירוץ. במידה ותהיה קבוצה אחת לפחות בעלת 4 נהגים - מינימום החילופים לכל קבוצה יהיה 3. במידה והקבוצה הגדולה ביותר תכיל 3 נהגים - מינימום חילופים יהיה 2; במידה וכל הקבוצות בעלות 2 נהגים - מינימום של חילוף אחד
הבהרות בעניין הניקוד והדירוג:
כל נהגי הקבוצה מקבלים את אותו הניקוד לטבלת האליפות בהתאם למקום בו השיגו במירוץ. לדוגמה: כל נהגי הקבוצה המנצחת מקבלים 30 נקודות כל אחד וכן הלאה בהתאם למדרג הניקוד. כך גם בפודיום, כל אחד מהנהגים יקבל גביע. בעניין הדירוג הסופי וקביעת אלופי הסיבולת 2022, במידה ולשני נהגים ניקוד שונה, אולם שניהם התחרו כקבוצה מעל למחצית ממירוצי העונה (5 מירוצים), הדירוג יקבע בהתאם למיקום הנהג הגבוה מבינהם בטבלה. וכמובן שגם מירוץ זה יעניק עוד נקודות לטבלת אלוף האלופים, שם עומדת על הכף הרבה יוקרה היות ובסיומה של כל שנת המירוצים (כולל מירוץ גביע המדינה שיתקיים ב-10/12), פרט לאלוף הכללי יוכתרו גם נהגי השנה בכל אחת מקטגוריות המירוצים - רוקיז, פרו, סופר פרו, אקספרט וכן לנהגת המצטיינת של השנה.
לו"ז מירוץ סיבולת מס' 8 עונת 2022, דן קארטינג חיפה:
18:00 התכנסות ומקצי חימום (בתשלום)
18:30 תדריך נהיגה
19:00 זינוק
21:15 פודיום
מי יכול להשתתף במירוצים?
לא כל אחד. ההשתתפות במירוצים מחייבת ניסיון מוכח בנהיגה תחרותית בכדי לשמור על סטנדרט גבוה של ספורטיביות ובטיחות. נהגים בעלי ניסיון תחרותי, אך כאלה שמעולם לא התחרו במסגרות שלנו, מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת שנבדוק את התאמתם. נהגים שכבר מתחרים אצלנו באליפות הארץ ROK Cup 4 פעימות, אך לא התחרו בסיבולת, רק צריכים למצוא שותפים להקמת קבוצה ולהירשם. רוצים להתחרות אך אין לכם ניסיון כלל? הצטרפו לקורס סטייג'1 הקרוב של האקדמיה למירוצים וקארטינג ואולי תוכל להתחיל ולהתחרות באופן מקצועי כבר במירוץ הבא. ליצירת קשר לחצו פה ושילחו WhatsApp .
הקרב על אליפות הסיבולת יוכרע רק במירוץ האחרון כשאת ההובלה של איציק שחר ויזאן גזמאוי יכולים לסכן רק רז עכו וירום אשד. הפער בין שתי הקבוצות עומד על 20 נק' לפני הקיזוז (או 21 בניקוד הווירטואלי), מה שתיאורטית יכול לייצר מהפך עם עכו ואשד ינצחו ושחר ויזאן יסיימו במקום הרביעי. לאור הרזומה שכולל 3 נצחונות ועוד 3 פעמים במקום השני, עכו ואשד צריכים לעשות הכל כדי לנצח וגם להשאיר קצת מקום לאלת המזל להתערב. על המקום השלישי נלחמות לא פחות מ-4 קבוצות כשכרגע בניקוד הווירטואלי אלה דודי קורץ וזאב קורן כשאחריהם בפיגור של 11 נק' אלה יורי צוגלין ומיכה אפרים, 19 נק' מפרידות בינם למארק בוגוסלבסקי ודור מלכה ו-20 לאלונה גלס ותומר זחק בתנאי שהשניים ינהגו יחד במירוץ הקרוב.
*ליגת סיבולת Top5 (וירטואלי)*
1. איציק שחר ויזאן גזמאוי - 179 נק' (165)
2. רז עכו וירום אשד - 159 נק' (144)
3. יורי צוגלין ומיכה אפרים - 128 נק' (114)
4. דודי קורץ וזאב קורן - 125 נק' (125)
5. מארק בוגולסבסקי ודור מלכה - 119 נק' (106)
*אלוף האלופים Top10*
1. איציק שחר - 325 נק'
2. מוטי פרץ - 339 נק'
3. יזאן גזמאוי - 326 נק'
4. רז עכו - 284 נק'
5. עופרי גרטי - 271 נק'
6. דודי קורץ - 268 נק'
7. מאור כהנים - 253 נק'
8. יניב הרשקוביץ - 247 נק'
9. ריקי פריקאו - 208 נק'
10. ליאור ויסלברגר - 207 נק'
Comments