top of page

שאלות נפוצות - FAQ

איפה נמצאת האקדמיה?

האקדמיה למירוצים וקארטינג מקיימת את הפעילויות שלה במסלולים השונים בהתאם לסוג הפעילות:


קורסים ו קבוצות אימונים – מסלולים ראשון לציון וחדרה
2 פעימות – מסלול מוטורסיטי באר שבע

אפשר לבוא סתם לנהוג?

האקדמיה היא בית ספר להכשרת נהגי מירוצים ולא מסלול רגיל.

מאיזה גיל זה?

זה פחות עניין של גיל ויותר עניין של גובה – מינימום 1.35 מ' לקורס הילדים סטייג'1 ג'וניור ו-1.42 מ' לקורס סטייג'1 נוער ובוגרים

הילד יותר נמוך והוא כבר נסע על קארט. הוא יכול?

לא. סטנדרט הפעילות שלנו שונה מסטנדרט הפעילות הרגיל של המסלולים ולכן חובה לעמוד בגובה המינימום.

האם נדרש רישיון נהיגה?

לא. ההכשרה מתאימה גם לילדים ונוער וכן לבוגרים שאין ברשותם רישיון נהיגה.

אני כבר לא ילד. זה מתאים לי?

בהחלט. הקורסים שלנו וכמובן קבוצות האימונים המתקדמות מותאמים לכל הגילאים החל מגובה המינימום הנדרש לסוג הפעילות ועד בכלל. בין בוגרי האקדמיה יש צעירים בני 60+.

מה כוללת ההכשרה וכמה זמן היא?

שלב 1- קורס הכולל מפגש אחד או יותר (בהתאם לקורס הספציפי).

שלב 2- ממשיכים לקבוצות האימונים המתקדמות, בדומה לחוג. ההכשרה מותאמת אינדיבידואלית לכל נהג ועל כן קצב ההתקדמות המקצועית שונה מנהג לנהג.

שלב 3- הצטרפות לליגות המירוצים וגם קורס סטייג'2 2 פעימות.

עוד על השלבים - בקישור הבא​

אפשר להגיע למפגש ניסיון?

היות ואנחנו מתחילים עם קורס, אין אפשרות למפגש ניסיון. מה כן אפשר?

  1.  להגיע ולצפות באחת מפעילויות האקדמיה

  2.  להגיע עצמאית למסלולים כדי לנהוג

  3.  הכי מומלץ: לשלב בין שתי האפשרויות

הקורס מקנה רישיון?

מטרת הקורס היא ללמד ת'כלס נהיגת מסלול ומירוצים. כלומר פרקטיקה.

עוד על רישיון קארטינג/מירוצים בקישור הבא

זה אישי או קבוצתי?

הקורסים ובכלל מרבית הפעילויות של האקדמיה הם קבוצתיים עם כ-10 נהגים בכל קבוצה כשההדרכות עצמו מתמקדות אישית בכל נהג. יחד עם זאת אפשר גם לקבוע אימונים אישיים בתיאום מראש.

היינו במסלול הזה והקארטים חלשים/איטיים

הגיוני. בשעות הפעילות הרגילות המסלולים מגבילים את כוח המנוע של הקארטים בהתאם למדיניות שלהם. במסגרת הפעילויות של האקדמיה אנו בשאיפה לאפשר נהיגה מהירה יותר בכפוף ליכולת הנהג.

אפשר לבוא סתם לנהוג?

האקדמיה היא בית ספר להכשרת נהגי מירוצים ולא מסלול רגיל.

אחרי הקורס חייבים להמשיך לקבוצות האימונים?

לא. הקורס הינו חוויה כיפית ייחודית בפני עצמה ולכן גם יכול להתאים סתם להתנסות ולמידה וגם מאוד מתאים כמתנה.

איזה ציוד נדרש?

בשלבים הראשונים לא נדרש ציוד מיוחד פרט לנעליים סגורות והמלצה למכנס ארוך וכמובן קסדה אותה ניתן לקבל במסלול למי שאין ברשותו. ככל שמתקדמים מומלץ לרכוש ציוד אישי. עוד על ציוד נהיגה בקישור הבא

מי מעביר את הקורס?

כל מאמני האקדמיה הם נהגי מירוצים בעלי ניסיון רב אשר עברו סינון והכשרה ייעודית לתפקידם. רובם של המאמנים גדלו באקדמיה במשך שנים רבות.

כמה זה יעלה לי?

כל המחירים והעלויות מפורטים באתר שלנו. לא מצאת? מוזמנים להשאיר לנו פרטים בעמוד צרו קשר ונחזור אליכם

מה אני מקבל מהקורס?

קודם כל חוויה לכל מי שחובב נהיגה ומירוצים. מעבר לכך הקורס מעניק ידע וניסיון מקצועיים במקסימום של למידה ומיצוי עצמי. בוגרי הקורס זכאים להמשיך לקבוצות האימונים המתקדמות ומשם בהתאם לקצב התפתחותם גם לתחרויות ו-2 פעימות בארץ ובחו"ל.

אפשר לנהוג אצלכם על קארט 2 פעימות?

אנו באקדמיה רואים חשיבות גדולה לשלבי הלימוד גם בהיבט המקצועי ובעיקר בהיבט הבטיחותי ולכן נתחיל עם קורס סטייג'1 לפני שנמשיך לקורס סטייג'2 ובתנאי שהנהג עומד בסטנדרטים הנדרשים. בין אם כן או לא, הצטרפות לקבוצות האימונים המתקדמות טרם ההצטרפות לסטייג'2 תגבש עד יותר את יכולות הנהג כדי שזה יוכל להפיק לימוד מקצועי יותר והנאה גבוהה יותר מקארט 2 פעימות.

אני רוצה ישר 2 פעימות, לא מעניין אותי 4 פעימות

בהתאם למדיניות המקצועית של האקדמיה, לא ניתן להתקדם ל-2 פעימות ללא הכשרת 4 פעימות מתאימה ועמידה בתנאים.

יש לי רישיון נהיגה ספורטיבית, אני גם צריך קורס?

הוצאת רישיון נהיגה ספורטיבית כלל אינה דורשת או מלמדת נהיגת מירוצים ולכן בפועל אין לכך משמעות וכן יידרש הקורס. עוד על רישיונות בקישור הבא

עשיתי רישיון נהיגה ספורטיבית ואני צריך מבחן שליטה

מבחן שליטה נדרש לנהגים שרוצים להוציא רישיון נהיגה ספורטיבית ואין ברשותם רישיון נהיגה בתחבורה כמו ילדים ונוער. בהתאם לחוק, מבחן השליטה כולל הכשרה של מינימום 4 שעות על הכלי המבוקש (קארט 2 פעימות במקרה שלנו) ועל כן רק נהגים שעברו קורס סטייג'1 וקיבלו את אישורנו, יוכלו לעבור אצלנו מבחן שליטה ולקבל את האישור הנדרש. קורס סטייג'2 של האקדמיה עומד בתנאי הנדרשים לאישור כמבחן שליטה.

לאן אני יכול להגיע עם זה?

קודם כל – הכי רחוק שאתה יכול. ואם לדייק אזי זה תלוי קודם כל ביכולת הנהיגה שלך אך גם בתקציב העומד לרשותך.

החלום שלי זה להיות נהג פורמולה 1

קארטינג הוא הבסיס בו מתחיל כל נהג מירוצים ומשם ממשיכים. יש כאלה שנשארים בתחום הקארטינג המקצועני וכאלה שממשיכים ל'סינגל-סיטרס' כלומר מכוניות פורמולה או טורינג ו-GT שהן יותר מכוניות "רגילות". כאמור, לתקציב יש משמעות גדולה לצד יכולת וכישרון הנהג שכן העלויות הולכות וגדלות ככל שמתקדמים במעלה הקטגוריות.

bottom of page