top of page

דירוג נהגי הקארטינג של ישראל - מרץ 24

גבירותי ורבותי, עברנו לשלב הבא. דירוג ה-Top100 הגיע למספר המיוחל בחודש מרץ, ולמעשה עוד לפני תום החודש רשמנו את המירוץ ה-101. וזה אומר ש... מצד אחד נהגים צוברים ניקוד ומהצד השני המירוץ הכי רחוק נמחק. וזה יקרה בכל מירוץ מעתה והלאה, כשרק מאה המירוצים האחרונים יהיו ברשימה.

 

באופן טבעי את עיקר המתח מביאים לנו המדורגים ראשונים בטבלה. וכאן מדובר בנהג הכי דומיננטי בקארטינג בשנים המדורגות איציק שחר שאמנם מוביל בפער על עופרי גרטי, אלא שמזה שנה שהוא לא מתחרה לעומת יריבו שנחשב לאחד הדומיננטיים כיום. בעוד שגרטי צובר ניקוד בכל מירוץ ולא מתקזז על המירוץ הרחוק (זה יקרה רק בעוד 20 מירוצים), שחר גם לא צובר וגם מאבד. ואם הפער בינהם בחודש הקודם עמד על 328 נקודות, הרי שעכשיו הוא 266. רק נציין שגרטי נעדר ממירוץ אחד מהשניים שהתקיימו בחודש החולף כך שבתיאוריה הפער אמור לקטון בקצב מהיר יותר בהמשך. גרטי עומד על צבירה של 23 נקודות בממוצע למירוץ, לשחרר יקוזז מספר דומה, מה שאומר שהתחזית היא לשינוי מקומות בינהם בעוד 5 עד 6 מירוצים. האם זה יקרה לפני שנצא לפגרת הקיץ?

 

בין מקום שלישי לרביעי מפרידות 157 נקודות. וגם כאן מדובר על נהג פעיל מול נהג שלא מתחרה העונה. אלא שכאן המצב הוא שונה היות ופרץ שלא התחרה בעונת 2017 (רק במירוץ האחרון בו צבר 4 נקודות בלבד) אמנם לא יצבור במידה ולא ישתתף בהמשך, אך הוא גם לא מאבד. יניב הרשקוביץ עם ממוצע צבירה של 20 נקודות צפוי על-פי הנתונים הקיימים לעלות מקום על חשבון פרץ בעוד כ-8 מירוצים. למדורג חמישי דודי קורץ זה ייקח קצת יותר זמן כי פער של 301 נקודות מול ממוצע צבירה של 8 נקודות במירוץ שווים להרבה יותר מירוצים והתמדה.

 

כאמור, בין חמשת הראשונים אמנם יש שינוי בפערי הניקוד אולם עדיין לא רואים שינויי מיקום. וכך למעשה גם עד למקום השמיני ורק בתשיעי אנחנו רואים שינוי פרסונלי בטבלה עם ירום אשד שקופץ מקום אחד על חשבונו של ליאור ויסלברגר שכידוע לא התחרה עד כה העונה. בהמשך יש את רז עכו ואביתר נרוב ששואפים גם הם לקפוץ קדימה כשכל אחד מהם ירצה להיכנס לעשירייה הראשונה כבר במירוץ הקרוב שיתקיים ב-03/05 במסלול ראשל"צ. מדובר במירוץ ספרינט שיעניק ניקוד פעמיים, מה שאומר שמהצד הרחוק ימחק שני מירוצים.

 

עוד נתונים מעניינים בעקבות החודש האחרון

  • הקפיצה הגדולה שייכת לאליס שימשילשוילי שעלתה מהמקום ה-182 ל-112 (70 מקומות)

  • אחריה לביא חלויה שקופץ מהמקום ה-169 ל-111 (58 מקומות) ופיודור אריפולין שקופץ מהמקום ה-177 ל-140 (37 מקומות)

  • הכניסה הגדולה לתוך דירוג ה-Top100 שייכת לאופיר אבידר שנכנס היישר למקום ה-245 (מתוך סך של 282 נהגים מדורגים)

  • החודש הצטרפו לדירוג 2 נהגים חדשים – אופיר אבידר ושאול אהרון

  • לרשימת 100 הגדולים שבתוך ה-Top100 לא הצטרף החודש אף נהג חדש

  • הקפיצה הגדולה בתוך 100 הגדולים שייכת לנועם לביא שעולה 9 מקומות (מ-59 ל-50) ואחריו זיו גרינשפן (מ-53 ל-45) ונועם פרידלנדר (מ-81 ל-73), כל אחד מהם מתקדם ב-8 מקומות בדירוג

 

נעדכן כבר עכשיו שחודש אפריל לא יכלול מירוצים, כך שהעדכון הבא יהיה רק בסוף חודש מאי והוא יכלול את מירוץ הספרינט, הרביעי בסבב ROK קאפ 4 פעימות (אשר נחשב כשני מירוצים בדירוג) ואת המירוץ החמישי בסבב כך שכאמור מנגד ירדו מהדירוג 3 המירוצים הרחוקים ביותר.  




דירוג מרץ 24

199 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

留言


bottom of page